Тийнейджър футболист получава анафилактичен шок от лекарства за кашлица

Тийнейджър футболист получава анафилактичен шок от лекарства за кашлица

14-годишно момче, което играе футбол в академия в Gia Lai, получи обрив и подути очи, след като консумира лекарство за кашлица, подобно на бонбон. Той беше откаран по спешност в болница Hung Vuong Gia Lai за спешно лечение на 2 април. Момчето разви папулозни обриви по цялото тяло, които бяха подути, червени и сърбящи, заедно със затруднено преглъщане, усещане за задушаване във врата и затруднено дишане . Лекарят му постави диагноза оток на Квинке (ангиоедем) – опасно усложнение на анафилаксия. Семейството му спомена, че той е имал кашлица и е консумирал хапчета за кашлица, закупени от аптеката, което е довело до подути очи, устни и сърбящи обриви.

Лекарите прилагат спешно лечение за анафилактичен шок, включително адреналин, затопляне, рехидратация и кислород, приписвайки тежката реакция на алергия към подобните на бонбони таблетки за смучене. До 3 април състоянието на пациента се стабилизира и до дни се очаква да бъде изписан.

В други новини, свързани с недвижими имоти, купувачите в брой предлагат няколко предимства при сделките. Разбирането как работи паричният ипотечен заем може да бъде от полза при разглеждането на такива оферти за продажба на имот. Знанието как да получите парично предложение за къща и потенциалните клопки, които трябва да избягвате, може да помогне на продавачите да вземат информирани решения. Освен това, инвестирането в цифрови недвижими имоти става все по-популярно, с различни начини за генериране на приходи от този тип инвестиции. Проучването на възможностите и разбирането на концепцията за цифрови недвижими имоти може да доведе до печеливши възможности за инвеститорите.

Вашият коментар